..

 

 

 رنگقیمت نقاشی ساختمان - رنگ کار ساختمان - کاغذدیواری -  نمای ساختمان  -  رنگ ساختمانی  - رنگ نمای ساختمان - رنگ جوتنرنگ عایق - نقاشی  مدرن - نقاشی سه بعدی - بازسازی ساختمان     تماس: 55420352 - 09126707244

 

ada

 

تبلیغات سایت نقاشی

------------------

رنگ ساختمان

قیمت رنگ ساختمان

رنگ مخصوص نما

تعرفه نقاشی ساختمان

اجرای کاغذدیواری

تماس:66125537

جستجو در مطالب سایت نقاشی ساختمان

رنگ قرمز

استفاده از رنگ قرمز در نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان و  دکوراسیون و مفهوم آن و تاثیرات فیزیکی و روانی آن

 رنگ قرمز

رنگ قرمز از خانواده رنگ های گرم می باشد و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی  در سطوح کوچک یا بزرگ یک تاثیر قاطعانه ای خواهد داشت .

 

نقاشی ساختمان

روانشناسی رنگ قرمز

     مفهوم رنگ قرمز  ( روانشناسی رنگ قرمز ) و استفاده آن در رنگ آمیزی  و دکوراسیون :
•     رنگ قرمز به عنوان رنگ انرژی ، رنگ قدرت ، رنگ شورو اشتیاق  و رنگ عشق تعریف شده است
•     این رنگ، رنگی غالب  و پویا می باشد
•    رنگ قرمز متابولیسم سوخت و ساز انسان ها را تسریع کرده و جریان خون را افزایش می دهد
•     رنگ قرمز به انسان انرژی داده و شادابی می بخشد
•   این رنگ اعتماد به نفس را ترویج می کند
•    استفاده از تن تیره رنگ قرمز در فضاهای کم نور می تواند یک فضای خسته کنند ه ای ایجاد نماید.
•  این رنگ، شدت تاثیر بر فعالیت بالای داشته ، دارای جنب و جوش و گیرایش نور بالای بوده ، برای ساختمان های جنوبی رنگ مناسبی می باشد.
•  رنگ قرمز  در مکان های آرام به جای استفاده در دیوار می تواند در پارچه ها و لوازم کوچک استفاده گردد.

رنگ قرمز

تاثیر رنگ قرمز بر انسان

     رنگ قرمز گرمترین رنگ می باشد . از نظر فیزیکی : تحرک و داینامیک و جوانی  و از نظر احساسی؛ امیدواری ، صبر واراده را بیان می کند. به نوعی علامت صبر و قدرت و تحمل می باشد . انسان را به حرکت وا می دارد.  در جاهای که احتیاج به تحرک و عزم و اراده احساس می شود استفاده ازاین رنگ می تواند مناسب باشد. چون رنگ قرمز می تواند برای انسان شور و شوق و عزم اراده و تحرک کسب نماید . به همین دلیل است که این رنگ در محصولات تولید شده برای جوان ها بیشتر استفاده می گردد .

 

نقاشی ساختمان با رنگ قرمز

 

     در تصویر بالا مشاهده می کنین که از رنگ قرمز برای رنگ آمیزی دیوار در حمام استفاده شده و یا از کفپوش و سرامیک به رنگ قرمز برای کف حمام می توان استفاده نمود. البته توجه نمائید که اگر فضای حمام کوچک باشد استفاده از این رنگ فقط به صورت دکوراتیو یا سطوح خیلی کوچک باید باشد تا فضای ناراحت کننده ای ایجاد نگردد.

مفهوم رنگ قرمز

تشخیص  و تمایز رنگ قرمز از مسافت های نزدیک آسان می باشد. به همین دلیل است که در علانم هشدار دهنده معمولا از رنگ قرمز استفاده می شود. اما وقتی دورتر می شویم تمایز و تشخیص  رنگ قرمز سختتر میگردد. به همین دلیل است که برای راحتی تمایز و تشخیص علائم در فاصله زیاد رنگ آبی مناسبتر می باشد.

رنگ قرمز اولین رنگ جلب توجه کننده می باشد. اما اگر در مدت طولانی در معرض نور قرمز قرار بگیرید یواش یواش حالت ناراحتی و عدم راحتی می تواند در شما شروع  شود و به این ترتیب رنگ قرمز که اولین رنگ جذب کننده به خود بوده است شروع به پس زدن  و دور کردن از خود می کند.

تعبیر رنگ قرمز

رنگ قرمز در کنار اشتها آور بودنش ، حس درک زمان را کم کرده و باعث بی خوابی می شود. و به همین دلیل است که استفاده از این رنگ در رستوران ها و ناهار خوری ها می تواند ترجیح داده شود. تشخیص و تمایز راحت ، جذب اول به سمت خود و بعدش دور کردن از خود ، دلایلی است که این رنگ در مکان های فست فودی خیلی زیاد استفاده می گردد.

 

 

     در تصویر های بالا مشاهده می شود که با در نظر گرفتن خواص رنگ قرمز ، چگونه از این رنگ در آشپزخانه  و یا سالن های غذا خوری استفاده شده است.
به مدت طولانی در معرض رنگ قرمز قرار گرفتن ؛ می تواند زمینه عدم حسایت به رنگ قرمز ، خشم و پرخاشگری را فراهم کند.
رنگ قرمز فشار خون و جریان خون را افزایش می دهد . برای انسان تحرک و امید می بخشد. با این خصوصیت برای شاد شدن انسانهای اندوهگین کمک می کند. و به عنوان کمکی در جهت معالجه ناراحتی های مانند کم خونی ، سرما خوردگی و فلج می تواند مورد استفاده باشد.اما در کنار اینها برای ناراحتی های مانند فشار خون بالا ، تنش و هیجان و تب بالا، زمینه را فراهم می  کند و لذا تاثیر منفی می گذارد.

خواص درمانی رنگ قرمز

رنگ قرمز در حین تشدید کنندگی جریان خون و تشویق کننده برای تحرک ، تحریک آمیز نیز می باشد. بنابراین برای اطاق خواب زوج های که می خواهند بیشتر نزدیکی داشته باشند رنگ قرمز  یکی از رنگ های است که برای رنگ کاری قسمتی از دیوار ها  و یا استفاده از کاغذ دیواری با گل ها و طرح  های قرمز و یا استفاده از رنگ های دکوراتیو با طرح های به رنگ قرمز  ترجیح داده می شود.

یا ممکن است شما برای موکت ، روتختی ، پرده ها یا لوازم دکوراتیو  از رنگ قرمز استفاده نمائید.

 

رنگ قرمز برای اطاق خواب

 

    در تصویرهای بالا می بینیم که چطور از رنگ قرمز جهت دکوراسیون و رنگ اطاق خواب در کنار سایر رنگ ها می توان استفاده کرد و به این ترتیب از خواص روانی و فیزیکی و دکوراسیون رنگ قرمز استفاده نمود.اینها نمونه های هستند که می توانند دیدگاه شمارا نسبت به رنگ قرمز جهت استفاده در رنگ آمیزی و یا اجرای رنگ های دکوراتیو با این رنگ تغییر دهد.

 

کاغذ دیواری به رنگ قرمز

 

   نمونه های از اجرای کاغذ دیواری به رنگ و طرح قرمز و یا تن های از رنگ قرمز در اطاق یا سالن در تصویرهای بالا مشاده می کنید. شما می توانید از ترکیب کاغذدیواری و رنگ  برای دکوراسیون داخلی استفاده نمائید.

 رنگ قرمز برای سالن

 

   در مقالات قبلی در باره استفاده از رنگ های مختلف جهت رنگ آمیزی سالن و دکوراسیون آن توضیحاتی ارائه نمودیم. در تصویرهای بالا می بینید که چطور از رنگ قرمز می توان جهت رنگ آمیزی یا  اجرای کاغذ دیواری یا دکوراسیون در سالن استفاده نمود.

این نمونه ها و تو ضیحات برای شما یک آغازی خواهد بود تا بتوانید با استفاده از رنگ ها محیط دلخواه خود را با تاثیرات روانی مثبت خلق نمائید.

 

بخش نقاشي ساختمان شركت آدا آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره و اجرای نقاشي ساختمان ، رنگ آميزي نماي بيرون و داخل ساختمان و اجراي دكوراسيون زير نظر بخش مهندسي و معماري اين شركت مي باشد:

تلفن تماس :

22899782

86021537

66942039

09385631179

 شرکت آدا (ارائه خدمات در ايران و كشورهاي همسايه )

www.adaservice.ir/index.php

زمینه فعالیت شرکت خدماتی آدا سرویس :  از صفر تا صد ساختمان

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

نقاشی‌ساختمان.رنگ‌روغنی، رنگ پلاستیک، رنگ مولتی‌کالر، رنگ اکرولیک، کناف ، درتمام‌...
نقاشی یه روزه  تماس:       05138224149      ...
 نقاشی ساختمان در آذربایجانشرقی  در اسرع  وقت و با کیفیت پذیرفته می...
نقاشی ساختمان بصورت نقدی اقساطی چکی پذیرفته میشود  تماس:      ...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره  09367731328  پیامک بفرستید .

ثبت آگهی نقاشی ساختمان با سامانه پیامکی

نقاش ساختمان گرامی و کارفرمای محترم، شما می توانید برای درج آگهی در سایت، علاوه بر فرم ثبت سفارش با استفاده از سامانه پیامکی متن کامل آگهی خود (اعلام نقاش یا کارفرما، نوع خدمات، تلفن همراه و یا ثابت و متن آگهی) را به شماره 09367731328 پیامک بفرستید.

( لطفا در پیامتان شهر محل انجام کار نقاشی را بنویسید.)

درج آگهی در سایت نقاشی ساختمان رایگان است.